Kuva ihmisistä

Mahis-koulutus

24.5.2023 09:00

Zoom verkkokoulutus

Ammattiliitto Jytyn Nuoriso- ja järjestötyön ammattialaryhmä tarjoaa jäsenistölle mahdollisuuden osallistua Nuorten Akatemian toteuttamaan Mahis-koulutukseen. Koulutukseen valitaan 20 osallistujaa ja tällä lomakkeella voit hakea mukaan Mahis-koulutukseen. Valituille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Ilmoittautuminen on auki 10.5.2023 asti tai kunnes paikat ovat täynnä. Tapahtuma on osallistujalle maksuton ja se järjestetään verkkototeutuksena Zoomissa.

Mahis-verkkokoulutuksessa perehdytään haavoittuvassa elämäntilanteessa olevien nuorten elämänhallinnan vahvistamiseen ja osallisuuden mahdollistamiseen Mahis-ryhmätoimintamallin kautta. Koulutus on menetelmiltään osallisuuteen ja keskusteluihin perustuva ja edellyttää kokoaikaista läsnäoloa. Koulutuksen käynyt Mahis-ohjaaja voi hakea Nuorten Akatemialta Mahis-tukea nuorten kanssa
suunniteltuun ja toteutettavaan projektiin.

Verkkokoulutuksen pituus on 7 tuntia sisältäen ruoka- ja kahvitauot. Kouluttajina toimivat Nuorten Akatemian Mahis-kouluttajat.

Ilmoittautuneille lähetetään tervetulokirje ja ennakkotehtävät sekä koulutuslinkki sähköpostilla ennen koulutusta. Koulutusmateriaalit lähetetään osallistujille postitse.

Lisätiedot: Outi Mikkola, p. 040 661 5556, outi.mikkola@jytyliitto.fi

Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan on tällä hetkellä suljettu.

Alkaa:

24.5.2023 09:00