Tapahtuman oletuskuva

Fiksumpi toimistotyö, Itä-Suomen alue

13.9.2017 16:30

Kehruuhuone

Tervetuloa Jytyn Fiksumpi toimistotyö -koulutusiltaan!

Kutsumme kaikki Itä-Suomen alueen sihteeri- ja hallintotyöntekijät ja osaamisensa kehittämisestä kiinnostuneet mukaan ammatillisen kehittämisen iltaan!

Tilaisuus järjestetään Lappeenrannan Kehruuhuoneen Agatha-kabinetissa. Ennen tilaisuuden alkua klo 16.30 on tarjolla salaattia ja makeaa kahveineen. Olethan ajoissa paikalla.

Tilaisuuden avaa klo 17.00 Julkis-ja yksityisalojen toimihenkilöliitto ry:n asiamies.

Avauksen jälkeen tilaisuuden ottaa haltuun Olli Viljanen, kehittämiskonsultti, Presdom Oy:
Olli Viljanen on toiminut pitkään työelämän kehittäjänä, valmentajana ja tutkijana, viimeksi Työterveyslaitoksella. Hän on erikoistunut työhyvinvoinnin, tuottavuuden ja tietoisen työn edistämiseen. Olli on valtiotieteiden maisteri pedagogisella pätevyydellä, ryhmien ohjaaja ja mindfulness-valmentaja. Valmennusotteessa korostuu ratkaisukeskeisyys ja uuden työelämän haasteiden ymmärrys.

Sisältöä:
• vireys, keskittyminen ja keskeytysten hallinta
• ajanhallinnan perustaidot: suuntaaminen, suunnitteleminen ja seuraaminen
• tärkeimpien hallintotyöläisen työkalujen hyödyntäminen oikein; kalenterit, to-do-listat, sähköposti
• heti käytäntöön vietävät konkreettiset keinot
• Aikajärjestys asiantuntijatyössä -tutkimuksen julkaisut esittelyssä sähköisenä lisämateriaalina

Tilaisuus on avoin kaikille sihteeri- ja hallintotyön ammattilaisille, kutsu siis myös työkaverisi mukaan. Hänen ei tarvitse olla Jytyn jäsen.

Jakelulista ei ole täysin kattava, joten kerro tilaisuudesta työkaverillesi olipa hän Jytyn jäsen tai ei. Ilmoittaudu mukaan alla olevasta linkistä klikkaamalla sitä. Tilaisuuteen mahtuu 50 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

ps: Voit välittää tämän ilmoittautumislinkin työkaverillesi, jolloin hän voi ilmoittautua itse tilaisuuteen.

Lämpimästi tervetuloa!

Lippuja ei enää tarjolla.

Alkaa:

13.9.2017 16:30

Päättyy:

13.9.2017 19:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Kehruuhuone

Kristiinankatu 20
53900 Lappeenranta

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Järjestäjä

Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry